Prekių krepšelis0
  • Jūsų prekių krepšelis tuščias

I-V 8:00 - 17:00

VI - VII Nedirbame

Dvigubos estakados sprendimas su geležinkelio ir automobilių kelio pravažiavimais

Projekto pavadinimas

Sektorius

Tipas

Miestas

Įgyvendinta

Produktai | Paslaugos

Ryga-Skultes geležinkelio estakada

Viešasis

Infrastruktūra

Ryga

2021 m.

  • 3D projektavimas
  • Statiniai skaičiavimai
  • Moduliniai ir rėminiai laikantys pastoliai
  • Dvitėjinės plieninės sijos virš pravažiavimų
  • Medinės santvaros tilto skerspjūviui suformuoti
  • Techninė priežiūra

PROJEKTO OBJEKTAS

Klientas LNK Industries įgyvendino ambicingą infrastruktūros projektą Sarkandaugvoje – tai estakados Ryga-Skulte geležinkelio viaduko statyba.

SITUACIJA IR PROBLEMATIKA

Skultės viaduko statyba vyko šalia unikalios geležinkelio ir tramvajaus bėgių sankryžos, kurioje buvo reikalingi inžineriniai sprendimai, užtikrinantys nenutrūkstamą traukinių ir tramvajų eismą.

Geležinkelio estakada buvo numatyta iš 9 atskirų etapų. Subetonuota 40 tarpatramių konstrukcijų sekcijų, kurių ilgiausias tarpas tarp atramų – 32,5 m. Estakados ilgis (be privažiavimo kelių) suplanuotas 454,4 m., o važiuojamosios dalies plotas – 7838 m2.

SPRENDIMAS

Dvigubos estakados su konsolėmis sprendimas – projektavimas, medžiagų nuoma ir priežiūra.

Projekte dalyvavome nuo pat jo starto. Pagrindinė užduotis – suprojektuoti 200 m. estakadą virš geležinkelio ir tramvajaus bėgių, ir virš garažų pravažiavimo bei tiekti medžiagas statybos metu. Svarbus momentas – buvo tiksliai apskaičiuoti montavimui pastolius virš statomo viaduko, kad nestotų traukinių ir tramvajų eismas.

 

Mūsų daryta dalis projekto žemėlapyje pažymėta geltonai.

Estakados sprendimas su konsolėmis

Projektas ilgalaikis, todėl tilto perdangos skerspjūviui suformuoti gamykloje buvo specialiai gaminamos Mitek medinės santvaros, kad pagamintus ruošinius beliktų tik surinkti vietoje ir sujungti.

Statant tiltą per geležinkelį Ryga-Skultė Sarkandaugavoje didelių komplikacijų ar vėlavimų nepatyrėme, vienintelis apsunkinimas tuometinė Covid situacija pasaulyje, dėl ko buvo sudėtingiau lankyti objektą. Visos logistikos ir medžiagų tiekimo problemos buvo sprendžiamos savo laiku ir papildomų problemų nekėlė.

Pagrindiniai veiksmai darbo vietoje:

  • Betonuojamos dvigubos estakados ilgis apie 200 m. (kai bendras estakados ilgis ~400 m.)
  • Nešančių pastolių aukštis iki 10 m.
  • Betonuojamos perdangos storis kintamas apie 1,20 m.
  • Naudojamos sistemos ALTRAD Rotax moduliniai nešantys pastoliai.
  • Skaičiuojamoji apkrova apie 45 kN į vieną atramą.
  • Pravažiavimams suformuoti buvo naudojami nešantys pastoliai ir dvitėjinės plieninės sijos.

Projekte:

  • Pristatyta  400 tonų ALTRAD Rotax modulinių nešančių pastolių.
  • Sumontuota 30 000 m3 pastolių.
  • Sunaudota ~3280 m3 betono.
  • Pagaminta ~744 vnt. sijų/santvarų.

VERTĖ KLIENTUI

  • Lankstumas. Projekto vykdymo metu suprojektuoti praėjimai užtikrino nenutrūkstamą eismą tiek traukinių eismui, tiek automobilių vairuotojams. Nuo šiol automobilių srautas bus nukreiptas toliau nuo miesto centro.
  • Individualumas. Statoma estakada buvo individualaus dizaino, pritaikyta būtent šiam projektui.
  • Operatyvumas. Projektų vadovo konsultacijos statybų vietoje.