Darbo vieta:

Garliava

Darbo pobūdis:
  • Organizuoti įrangos tiekimą, transportavimą tarp įmonės sandėlių;
  • Užtikrinti efektyvų automobilių parko valdymą, kuro kortelių administravimą, dokumentacijos tvarkymą;
  • Organizuoti įmonės transporto priemonių pirkimą / pardavimą;
  • Planuoti ir organizuoti transporto priemonių, krautuvų bei sandėliavimo įrangos priežiūrą ir remontą;
  • Organizuoti ir užtikrinti išorinių transportavimo bei remonto paslaugų kokybę, spręsti operatyvines problemas, vertinti ir tikrinti kainodarą, vykdyti naujų paslaugų tiekėjų atrankos konkursus bei atlikti kainų analizę
  • Rengti ataskaitas ir teikti pasiūlymus dėl logistikos bei infrastruktūros efektyvinimo;
  • Bendradarbiauti su komercijos, sandėlio ir kitais skyriais, siekiant sklandaus procesų įgyvendinimo.
Reikalavimai:
  • Aukštasis išsilavinimas (logistikos, vadybos ar panašioje srityje);
  • Ne mažiau kaip 2 metų patirtis transportavimo vadyboje ar susijusiose srityse;
  • Gebėjimas organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti įvairius procesus;
  • Geros MS Office žinios (Excel, Word, PowerPoint);
  • Analitinis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas;
  • Transportavimo ir sandėliavimo procesų išmanymas;
  • Privalumas – patirtis su įrangos konkursavimu, autoparko administravimu.
Mes jums siūlome:
  • Atsakingą ir dinamišką darbą sparčiai augančioje įmonėje;
  • Profesionalią komandą ir aiškias atsakomybes;
  • Galimybę prisidėti prie įmonės procesų tobulinimo;
  • Konkurencingą darbo užmokestį nuo 2550 €/mėn. bruto (bandomuoju laikotarpiu, vėliau perspektyva kilti);
  • Visas darbui reikalingas priemones.
Atlyginimas:

Nuo 2550 €/mėn. neatskaičius mokesčių.

 
CV siųsti iki 2025.06.15
Kiti darbo skelbimai
Susisiekite su mumis