Ūkio infrastruktūros ir logistikos vadybininkas (-ė)
Darbo vieta:
Garliava
Darbo pobūdis:
Organizuoti įrangos tiekimą, transportavimą tarp įmonės sandėlių;
Užtikrinti efektyvų automobilių parko valdymą, kuro kortelių administravimą, dokumentacijos tvarkymą;
Organizuoti įmonės transporto priemonių pirkimą / pardavimą;
Planuoti ir organizuoti transporto priemonių, krautuvų bei sandėliavimo įrangos priežiūrą ir remontą;
Organizuoti ir užtikrinti išorinių transportavimo bei remonto paslaugų kokybę, spręsti operatyvines problemas, vertinti ir tikrinti kainodarą, vykdyti naujų paslaugų tiekėjų atrankos konkursus bei atlikti kainų analizę
Rengti ataskaitas ir teikti pasiūlymus dėl logistikos bei infrastruktūros efektyvinimo;
Bendradarbiauti su komercijos, sandėlio ir kitais skyriais, siekiant sklandaus procesų įgyvendinimo.
Reikalavimai:
Aukštasis išsilavinimas (logistikos, vadybos ar panašioje srityje);
Ne mažiau kaip 2 metų patirtis transportavimo vadyboje ar susijusiose srityse;
Gebėjimas organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti įvairius procesus;
Geros MS Office žinios (Excel, Word, PowerPoint);
Analitinis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas;
Transportavimo ir sandėliavimo procesų išmanymas;
Privalumas – patirtis su įrangos konkursavimu, autoparko administravimu.
Mes jums siūlome:
Atsakingą ir dinamišką darbą sparčiai augančioje įmonėje;
Profesionalią komandą ir aiškias atsakomybes;
Galimybę prisidėti prie įmonės procesų tobulinimo;
Konkurencingą darbo užmokestį nuo 2550 €/mėn. bruto (bandomuoju laikotarpiu, vėliau perspektyva kilti);